
Fikuron asiakastuki - vinkkejä ja ohjeita asiakkaille
Tarvitsetko apua Fikuron käytössä? Fikurolla järkeistät toiminnanohjauksesi huolettomasti - asiantuntijamme ovat apunasi kaikissa palveluun liittyvissä kysymyksissä.
Meille on tärkeää, että Fikuron käyttö on yrityksellesi mutkatonta. Usein tukipyyntöösi vastaaminen vie vain muutaman tunnin, mutta pyrimme vastaamaan jokaiseen kysymykseen ja haasteeseen viimeistään seuraavan arkipäivän aikana.
Ensisijaisesti suosittelemme että jätät kirjallisen tukipyynnön ympäri vuorokauden toimivan Asiakasportaalin kautta - näin pyyntösi ohjautuu heti vapaana olevalle käsittelijälle. Asiakasportaalin käytöstä on myös se hyöty, että aiemmat kysymykset & vastaukset tallentuvat sinulle myöhempää käyttöä varten.
Onko asiasi kiireellinen tai vaikea selittää? Ei hätää, Fikuron puhelin- ja sähköpostituki auttaa! Fikuron puhelintuessa on käytössä takaisinsoittopalvelu. Jätä meille viesti vastaajaan, niin olemme sinuun mahdollisimman pian yhteydessä. Käsittelemme yhteydenottoja arkisin klo 8-16. Otamme sinuun yhteyttä heti, kun asiantuntija vapautuu.
Sähköpostitse saapuviin tukipyyntöihin pyrimme vastaamaan viimeistään seuraavana arkipäivänä.
Katso tältä sivulta kaikki Fikuron yhteystiedot
Ma-pe klo 9-11 ja 12-16
Poikkeusaukiolo:
Pe 29.9. klo 9-11 ja 12-14
Puh: +358 2 480 90482 (8,4 snt/min + pvm)
myynti.software@visma.com
Jätä yhteydenottopyyntö »
Sivuilta löydät muun muassa laskutustiedot sekä käyntiosoitteet.
Siirry sivuille »
Yhteistyö Fikuron kanssa on ollut mutkatonta ja helposti lähestyttävää, ja ollaan saatu asioita nopeasti eteenpäin.