Fikuro 24h Asiakasportaali - asiakastuen esittely

Visma Softwaren asiakastuki on tukenasi veloituksetta Fikuron käyttöön liittyvissä kysymyksissä.

Meille on tärkeää, että Fikuron käyttö on yrityksellesi mutkatonta.  Usein tukipyyntöösi vastaaminen vie vain muutaman tunnin, mutta pyrimme vastaamaan jokaiseen kysymykseen ja haasteeseen viimeistään seuraavan arkipäivän aikana.

Ensisijaisesti suosittelemme että jätät kirjallisen tukipyynnön ympäri vuorokauden toimivan Asiakasportaalin kautta - näin pyyntösi ohjautuu heti vapaana olevalle käsittelijälle. Asiakasportaalin käytöstä on myös se hyöty, että aiemmat kysymykset & vastaukset tallentuvat sinulle myöhempää käyttöä varten. 

Ota tästä tärkeimmät linkit talteen

Ohjeet.png

Tutustu Fikuron ohjeisiin ja päivitystiedotteisiin

Fikuron ohjeet

 

Rekisteröityminen_2.png

Luo tunnus ja rekisteröidy asiakasportaaliin

Rekisteröidy

Kirjautuminen.png

Kun olet rekisteröinyt, kirjaudu tästä asiakasportaaliin

Kirjaudu tukeen

Tarvitsetko vieläkin apua?

Fikuron puhelin- ja sähköpostituki

Onko asiasi kiireellinen tai vaikea selittää? Ei hätää, Fikuron puhelin- ja sähköpostituki auttaa! Fikuron puhelintuessa on käytössä takaisinsoittopalvelu. Jätä meille viesti vastaajaan, niin olemme sinuun mahdollisimman pian yhteydessä. Käsittelemme yhteydenottoja arkisin klo 8-16. Otamme sinuun yhteyttä heti, kun asiantuntija vapautuu.

Puhelintuki:
Ma–pe klo 8-16
 +358 (0)2 480 904 32 (mpm./pvm.)
Sähköpostitse palvelemme:
sovellustuki@visma.com

Sähköpostitse saapuviin tukipyyntöihin pyrimme vastaamaan viimeistään seuraavana arkipäivänä.

Fikuron yhteystiedot

Katso tältä sivulta kaikki Fikuron yhteystiedot

Fikuron myynnin yhteystiedot

Ma-pe klo 9-11 ja 12-16

Poikkeusaukiolo:
Pe 29.9. klo 9-11 ja 12-14

Puh: +358 2 480 90482 (8,4 snt/min + pvm)

myynti.software@visma.com

Jätä yhteydenottopyyntö »

Visma Softwaren yhteystiedot

Sivuilta löydät muun muassa laskutustiedot sekä käyntiosoitteet.
Siirry sivuille »

Yhteistyö Fikuron kanssa on ollut mutkatonta ja helposti lähestyttävää, ja ollaan saatu asioita nopeasti eteenpäin.

Kimmo Kullberg

Toimitusjohtaja, Realplast Oy